Varför, VARFÖR så slöööööööööööö?? Jag skyller på vädret..

Kolla här! Så här ser det ut just nu (16.46 fredag 15 dec). Det som ser blått ut på bilden är INTE himmel - det är grå-blå moln. Såg solen imorse och sedan har det sett ut så här mest hela dagen.. bläää

131398-159

Och vad har jag gjort idag?? INGET AV NYTTA..... Jag har... hm.... fixat lite färger, dukar, surfat på nätet, lyssnat på musik, pratat MASSOR i telefon, druckit thé, eh... ja, sölat. SKIT! Nu har jag förlorat EN HEL arbetsdag! FY MIG!

Och nu ringer C:
- Hi, what's going on?? What are the plans?? Yee-haa - finally weekend!! Wooo-hooo!

Jo, tjena! ZZzzzzzzzzzzz


Kommer, hur som helst, att skippa Baoli even though the FAB evening. Vi ska på Cocktails med Marco på någon happening. Sedan får vi se. Jag ska DEFINITIVT ta det lugnt. Jag måste ju dessutom upp och jobba imorgon bitti!!! That's life!

À +!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback