Är folk fortfarande intresserade av vad fröken Rosing gör??

Jag förstår inte. Eftersom tidningarna fortfarande skriver om Linda Rosing måste det ju finnas läsare som tycker att det är intressant!? Eller?

Ena dagen feministisk pakt med Schyman, nästa dag utvik.. För min del får Linda Rosing göra vad hon vill det är bara det att det börjar bli OERHÖRT tröttsamt... Lite som pojken och vargen...

-Jag är ihop med Fadde - jag är INTE ihop med Fadde
-Vi är så lyckliga, jag är med barn - nä, vi ville visst INTE ha barn...
-Jag viker ut mig - nä, INTE vika ut mig, det rimmar illa med min image som politiker att vika ut sig - jo, jag måste få uppmärksamhet, jag viker ut mig!!!
-Jag är politiker - nä, eller popartist - eller kanske glamour modell - nä, författare - eller pokerspelare- eller ????



Linda Rosing for the people... SKONA MIG!

Så, nu ska jag ägna mitt lilla huvud åt viktigare saker och hädanefter stänga av läsögat när jag ser att hon är på G igen.

À plus!/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Den bilden var ju bara för rolig! Det ser ju ut som en utvikningsbild...ingen bra pr skulle jag tycka!

Postat av: carro

Stackarn, det är nästan synd om henne så trög som hon värkar vara :/

2006-11-22 @ 13:51:15
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: C

Re:
Malin
Ja, helt galet. Jag håller med dig!:-)/C

Carro
Man kan väl säga att hon verkar behöva lite balans i sitt liv (kanske en livsåskådningskurs;-)../C

2006-11-22 @ 13:59:07
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback