Årets dragning och VOILÀ ett konstverk från Marie-Louise Ekman till MIG!

Jag blir såååååååååå GLAD!!!

Fick först ett shitty brev på posten - suck. Men sen......

Brev från Sveriges Allmänna Konstförening:
Grattis! Du har vunnit i årets stora konstlotteri!
JIPPIIII!!!!!

Eftersom jag är en riktig konst-sucker så är jag naturligtvis medlem i SAK. Och bland medlemmarna lottas det årligen ut ett gäng konstverk.

Så snart har jag i mina ägor ett konstverk av Marie-Louise Ekman!
Nu är ju inte hon någon favvis men hey, why not???

Ska hämta imorgon och LOVAR att posta bild här!
HAPPY DAYS!/C

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis! :)

Postat av: C

TACK! :-)/C

2006-11-15 @ 12:51:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback