Bidde ingen outfit :-( Men kanske en FENDI! :-)

Nä, ingen outfitbild idag. Outfit har jag ju haft på mig men.... hrmm... om man säger så här.... den är halvvägs ner i konstnärsträsket... Ja, så den fastnade inte på bild! Men rätt lik gårdagens - slapp!

Glömde såklart kolla efter gipsformarna när jag var i förrådet. Det gräääämer mig. Nästa gång måste jag ju börja från början igen och flytta bort alla kartonger (för hade de funnits i någon av de jag gått igenom hade jag kommit ihåg att de skulle med till mamma!).

Oh, well. Jag tänker gå och lägga mig med denna bild på näthinnan. Just nu är den sporren att jobba som en iller!

FENDI's vår och sommar 07. Kommer att finnas i Cannes butiken från december.... Fast jag vill gärna ha den i någon annan färg. Har sett några men väntar på "IT"!


Bonne nuit!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback