Cappuccino och lussebulle!

Gaah! Kört fast! I en så'n "simpel" sak som prissättning (fast usch så svårt det är att TA BETALT för sitt eget arbete. Jag måste komma över det!). Men FY vad jobbigt det är!! Min "agent" talade sist om för mig att jag måste sluta undervärdera mig själv. BLÄ!

Fick en tavla "värderad" för ca 1 år sedan. Jag hade sålt tavlan och tydligen var den värd 10 ggr mer än vad jag sålt den för. Jo, tjena!! Hur kan man värdera och vem vet - egentligen?? Knepig bransch!

Tur att mamma just kom hem med lussebullar! Time for cappuccino!

/C

Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Ahh har oxå ätit saffransbulle idag - fast inte riiiiktig lussebulle utan en lussemuffins. Men lite juligt kändes det allt! :D Smaklig fika!

Postat av: C

Lussemuffins - det lät gott! Ja, saffran smakar verkligen JUL!:-)/C

2006-11-22 @ 17:09:14
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback