CHANEL eller i alla fall alternativ till THE REAL DEAL!

Till min förvåning har följande hittats hos svenska kedjor! Jag köpte direkt!




Väska från Wedins, handskar från H&M och mössa från H&M.

Jag har alltid gillat Chanel men i "the Devil wears Prada" blev det lite overkill. Lagom är bäst! Väskan från Wedins är en utmärkt partyväska - man behöver inte oroa sig för att ha köpt en väska för 12.000 sek som glöms i taxin på väg hem - PERFEKT. (däremot kanske man borde oroa sig för innehållet om man nu är en slarver ;-) )



À bientôt!/C


Kommentarer
Postat av: Malin

Handskarna är jättefina!

Postat av: C

Re: Malin
Tack så snällt! Måste erkänna att jag inte använt dem ännu (köpt för typ 3-4 veckor sedan).. Men, jag ska - snart! Ha det bra!/C

2006-11-06 @ 14:19:48
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: marina

You will enjoy my eBay store...

2006-11-06 @ 19:20:37
URL: http://www.marinamode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback