Chic lit - the Devil wears Prada 2

Böcker är kul. Jag älskar facklitteratur och biografier men en och annan "chic lit" slinker ner också..!

Har du läst/sett "the Devil wears Prada" kan du skippa Lauren Weisbergers 2:a bok "Everyone worth knowing" eller på svenska "Alla var där". Det är i princip "the Devil wears...." bara arbetsplatsen är utbytt till ett eventbolag. Så, jag önskar att jag spenderat tid på annat....

Nyutkommen bok (finns inte pocket ännu - bara inbunden) är Jenny Leeb's debut "Grevgatan 22". Innehåller klassiska ingredienser för en chick lit.. Bra tidsfördriv - inte helt tråkig. Skulle ändå vänta och köpa på pocket (finns iofs på
Bokus för endast 122 sek)!



Just nu är min kvällslitteratur "Betong som hobby" av Malena Skote! Det kan man kalla kvalitetsbok - om man är intresserad vill säga!!!!! Vilket ju jag är! :-)

Ja, ja, happy reading et bonne nuit!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback