DOLCE & GABBANA, FENDI OCH SVART PÄLS

Pust! Mission FÖRRÅDET är avklarat!

Hittade mina viktiga papper! Dessutom efter bara ca 20 kartonger vilket är riktigt skönt! Jag hade ju kunnat vara tvungen att stanna hela natten annars...

Hittade annat kul också!!!!

131398-57            -           131398-59

En DOLCE & GABBANA halsduk som jag köpte i Paris för 2 år sedan och som folk skrattade åt... Vaddå - menar du på fullt allvar att du ska ha leopardmönster...??? Hmm, gissa vilka som går omkring i leopardmönster NU??? Hahahahah

En urgammal halsduk från FENDI med "gamla loggan"där F:en är jämntjocka.  Mamma köpte den till mig i Helsingfors för säkert 10 år sedan!

Så hittade jag min gamla svarta pälshalsduk! Den ska nog komma till användning den också!

131398-58

Hittade lite annat också men det kommer sen ;-).

Bonne soirée!/C


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också hitta tre ursnygga halsdukar! Gillade dem alla tre skarpt!

Postat av: C

Re: Malin
Ibland blir man förvånad över vad man har i sina "gömmor". Dolce halsduken hade jag faktiskt helt glömt bort att jag köpt! Kul att du gillar dem!/C

2006-11-19 @ 21:38:16
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback