DUBAI IT IS!!!

Champagnebrunch på Burj el Arab! JA-A-DÅ!

Såklart att mina argument fungerade. Bort med Mallis och Alper - Hit med Dubai!!!!



Så, den 20:e sticker jag (S flyger från München eftersom hon bor där!)!! Jag vet inte hur länge jag stannar men kortast till den 27:e december. S sticker definitivt den 27 - hon ska ju vidare till Sydney och kolla nyårsfyrverkerier!

Det är sååå skönt att det äntligen är SPIKAT! Ska bli så NICE.

T vet inte om han är där men om inte borde han vara tillbaks runt 26-27:e, därför kanske jag stannar några extra dagar! Så måste jag ringa Sponge-BOB (jo, han kallas faktist så) och hans kompis S för att kolla om de också är där då!! Yeee-haaaaa! :-) Äntligen lite galenskap på väg åt mitt håll!! ;-)

Can't wait!
/C


Kommentarer
Postat av: Malin

Vill oxå ut å resa!!! Vart exakt ska du?

Postat av: C

Vi ska till Dubai stad och vi kommer att bo på motsvarande Dubai's "Östermalm". De hade 32 grader där nere idag!! Passar mig utmärkt! Funderar på om man ska åka ett par slalom åk bara för att se deras märkliga skidbacke!!! Hur som - jag kommer posta MASSOR av bilder här på bloggen!:-)/C

2006-11-26 @ 22:50:51
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Malin

Åhh vad underbart! Vill också åka dit!!! Lyckos dig! ;)

2006-11-27 @ 10:44:37
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback