Dubai, Singapore, Sydney, Miami, Cuba - WHAT ELSE??

Min kompis S och jag har pratat om jul- och nyårssemester tillsammans. Kollade just min mail och S har fin-fina ;-) förslag.... Eller vad sägs om:

-Vi sticker till Dubai över jul, vidare till Singapore över nyår och sedan drar vi till Sydney och partar.....
eller förslag no.2
- Vi sticker till Miami över jul och nyår, sedan drar vi till Cuba och chillar...



Ok... Min plan var snarare,
Dubai - PUNKT
eller
Miami - PUNKT

På 10 dagar hade vi tänkt slappa, shoppa och spela golf. Jag vet inte riktigt om något av det hinns med om vi ska flyga omkring för att hinna se så mycket som möjligt....!?!?!?

Oh, well. Mina förslag står kvar. Och med tanke på att biljetter (BARA FLYG!) jag kollat till Sydney kostar 35.000 sek så sticker jag hellre till Dubai eller Miami och spenderar resten av pengarna där....!

Nä, måste ringa T i Dubai och fråga vad han har för sig över jul och nyår - vore perfekt om han var där då!
Bonne journée!/C

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅHHHHH VAD AVIS JAG BLIR! Men 35 000 kr för en flygbiljett????

Postat av: C

Re:
Ja, helt sjukt pris. Finns sååå mycket annat man kan göra för de pengarna. Håller på att leta biljetter till rimligt pris till Dubai (lutar åt att det blir det!)/C

2006-11-14 @ 23:39:39
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback