Hela kvällen är GJORD!

Stack till Aubergine en sväng med en tjejkompis. Alltid trevligt med "catch up time". Jag är så besviken på deras Cesarsallad. Den blir bara tråkigare och tråkigare för varje år som går. Nu har de nästan nått botten så nästa år är det så man hoppas att det tagit bort den - ELLER gjort OM den. Bra vore väl det! Kycklingen smakar som grillad kyckling från Konsum - usch! Tacka vet jag då den serverades med FÄRSKA RÄKOR, miam-miam!! :-)

Kommer hem och min franska mobil ringer. Alla vet att jag är i Sverige och ringer på den svenska och jag brukar knappt ha den franska på. Så är det en av mina BÄSTISAR! Han har nyligen flyttat från Houston, USA till en liten ort 4 timmar med bil från mig i Frankrike!!! Och idag är han i CANNES!! ATTANS! Vart är jag - om inte i Sverige... OTUR! Men ett samtal från en saknad kompis.. Ah, hela min kväll är gjord!

131398-74
Fin julbelysning i Italien va? BLOMMOR - som juldekoration... Julstämning?? Hm... dekorationerna i Cannes är superfina och det blir faktiskt lite "juligt" men det är klart, kyla och snö gör ju definitivt sitt till och det finns ju inte där..

Nåja, nu ska jag fylla på med C-vitamin och ta en apelsin!
/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback