Helt ärligt! V&R hysteri skapar idioter??

Jag blir nästan mörkrädd! Hur många getter är egentligen hemma om man lägger 4000 sek på en Viktor & Rolf H&M kappa på auktion?? Ok, limited edition säger de men hur limited är det egentligen när bara brudklänningen finns i 1000 (!) ex.... 

V&R för H&M är kul om man fått tag på sakerna på H&M eller till ett vettigt pris. Jag tycker själv att V&R för H&M hade en hel del nice i sin kollektion men jag skulle aldrig, ALDRIG lägga 4000 sek på ett av plaggen på en auktion.

Om man nu kan lägga de pengarna på ett H&M plagg så kan man också lägga till någon tusenlapp och kila ner på
Nathalie Schuterman... eller???

Jag säger bara,
BYE, BYE V&R för H&M! 4000 sek
HELLO Gucci heels från - ja just det - GUCCI! 3500 sek

Låter som en vettig ekvation, eller??
/C

Kommentarer
Postat av: Hotness

Im with u!

Postat av: sabina

i agree! :) det är helt sjukt!

2006-11-11 @ 17:21:33
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: C

Re: Hotness
Skönt, då är jag inte helt ute och cyklar.. ;-)!

Re: Sabina
Ja, visst är det konstigt. Jag förstår verkligen inte hur man tänker.

Ha det bra!/C.

2006-11-11 @ 17:39:28
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback