HIPPIEKOFTA & ZARAKAVAJ

Fler saker från förrådet..

Galen paisleykavaj från Zara. Jag gillar ju färg och den är lite höstig så den fick följa med!

131398-63         131398-61

Guldfärgade örhängen med änglar. Har nästan inte använt dem eftersom änglarna är rätt så tunga och stora. Men, de är söta så jag får nog försöka använda dem ändå! Med andra ord fick de också följa med!

MYSKOFTAN. Mormor köpte den till morfar men den var för HIPPIE för honom så den låg ouppackad längst in i garderoben tills jag hittade den!! Tillverkad helt i ull så de blir perfekt att mysa i då mitt hus är KALLT!

131398-62

Nä, jag har visst 1000 saker att göra idag.... Inte allt för roliga saker heller :-(! Så det är väl bäst att få eländet överstökat!

Bonne journée!
/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Guldänglarna var ursöta! Sedan gillade jag verkligen myskoftan! Paisleykavajen är inte riktigt min melodi men den var jättefin på dig!

Postat av: C

Re: Malin
TACK så snällt! Jag har lite hat/kärlek till kavajen... Det är lite möbeltygskänsla.. Men, äsch, jag tycker den är lite skoj!/C

2006-11-20 @ 13:04:58
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback