Huset står kvar!

L ringde från Cannes. Huset står kvar. Däremot kylskåpet... var på väg att själv marchera därifrån :-). Hahahhaha, hade lämnat bland annat melon som inte var så gossig efter 2 månader... yyyaaakkkii. Nåväl, saker blir ju inte alltid som man tänkt sig...



Ute var det runt 20 grader - inomhus däremot var det kallt och fuktigt... MITT HUS... kallt och fuktigt... ja, kanske inte konstigt... typiskt Frankrike.. ;-).... Jag flyttade in i huset i maj och har befarat att det kommer att bli en KALL vinter - inomhus alltså - och det verkar som om jag har misstänkt rätt. Så, dyra elräkningar eller införskaffande av oljeelement... tål att funderas på.

Funderar fortfarande på vad hon kan ta med sig till Sverige från mina garderober/badrumsskåp. Den enda sak som sitter säkert är Aqua di Parma parfymen. Funderar ev. på en kort svart sammetskjol. Usch, jag vet inte - det är så svårt när man ska välja...

Hungrar ihjäl. Idag är det dax för "vuxenpoängs" laxen ur frysen. Med sparris! MUMS!
À plus tard!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback