Lårhöga stövlar, glasögon o Acqua di Parma!

Ooooops! Det blev visst sovmorgon. Fy!

2 minuter efter att jag slagit upp ögonen ringer L. Hon och M håller på att packa för att sticka till Milano. Och naturligtvis undrar hon vad hon ska ta med av mina saker.. Hjälp!

Nåväl, så viktigt är det ju inte men det fick bli:

¤ Lårhöga bruna skinnstövlar som kan vikas ner till knähöjd. Ser nästan på pricken ut som Miu miu stövlarna nedan fast i brunt. (bild från
www.net-a-porter.com)
¤ Acqua di Parma parfymen (såklart!!)
¤ Och eftersom jag inte sett något på 2 månader ;-) föreslog hon att hon skulle ta mina glasögon. Tur att man har vänner med bättre koll än man själv.. Jag hade inte ens tänkt på glasögonen även om jag irriteras varje dag på att jag inte tagit med dem hit!

Stacked heel boots large view 

Nä, med den här sovmorgonen är det bråttom. Måste dessutom färdigställa en lista över verk och skicka till utställningslokalen! Hjälp!

Bonne journée!/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket märke e parfymen i? Jag har inte hört talas om den parfymen tidigare!

Postat av: C

Kolla här: www.acquadiparma.it den finns bland annat på NK. Normalt är flaskan i glas med vit etikett. Jag köpte en "special edition" med en silverfärgad flaska (så sätter man glasflaskan inuti!). Luktar märkligt men NICE!!

2006-11-14 @ 23:47:54
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback