LITET UTDRAG FRÅN BADRUMSSKÅPET OCH CHANEL

Jag är en riktig SUCKER för CHANEL. Några skoj saker fastnade på bild nedan!

131398-55

Démaquillant yeux intense  tar bort ALL ögonmake inkl. svår mascara. Eftersom jag har riktigt TORR hy under vintern så använder jag den i hela ansiktet. (ibland baddar jag ansiktet med olivolja efteråt - så torr kan jag va! Helt sjukt!)

COCO bodylotion använder jag enbart kvällstid (den lukar ganska starkt för att vara bodylotion!) och i liten mängd. Risken finns annars att man luktar fransk parfymtant och har jag verkligen ingen lust till... Jag använder den egentligen inte så ofta men jag är glad att jag har den!

Soleil Identité i "Soleil Dore" behövs knappt någon motivering för!! Passar min hy bra och ger en jämn och riktigt FIN färg.

Hydramax+ SERUM använder jag bara om jag är riktigt torr och helst på natten (om jag inte använder olivoljan förstås :-).

Ögonskugga Irréelle Duo (2 skuggor) i färg 73 - River Light (ljus och mörkare grön/turkos - gör att mina gröna ögon LYSER). Sitter riktigt bra och går jag och lägger mig med smink (försöker, försöker att inte göra det men ibland blir det ju så.....) ser jag ut som jag just sminkat mig när jag vaknar. Galet!

Base Lumière ger en suverän bas innan makup. Huden blir jämn och SLÄÄÄT!

Christalle Gloss i färg 12 - Bonbon (godis!!) gör att jag i princip kan slänga bort alla andra gloss (nä, det skulle jag ju aldrig göra men fick jag bara välja ett skulle det bli det här!) Sitter bra och konstigt nog gör det att läpparna ser större ut!? Funkar typ som ett "läppförstorande" gloss utan att det sticks eller smakar peck!

Det var det! Man vågar ju knappt flyga med något i handbagaget längre (och så vill man ju inte släpa hela badrummet med sig i resväskan heller) så det kanske blir en "fortsättning följer" efter den 5 december när jag är HEMMA!

Bonne soirée!/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Chanel gör både bra smink och snygga väskor (tänker på 2.55;)

Postat av: C

Re: Malin
Ja, verkligen! 2.55 är riktigt fin! :-)/C

2006-11-19 @ 21:35:22
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback