Mark Hill

Ok, jag är nog mer förvirrad än jag erkänner..

Mamma kom in till "mitt rum" med en Waitrose påse... WAITROSE...! Hm... sist jag var i England var på nyår förra året... Tydligen har jag packat om väskan hos mamma innan jag åkt tillbaks till Frankrike och lämnat påsen här.

I påsen finns 2 burkar. Från MARK HILL! Split-end capsules använder jag ofta och en oöppnad burk av dem fanns i påsen, samt Intensive Conditioning mask. Tackar! Bara sådär! Fast nu är de ju nästan 1 år (!) gamla... Ja, ja, oöppnade i alla fall så det borde inte vara något konstigt...



Split-end capsules kan jag verkligen rekommendera! De är superbra och håret håller sig verkligen "nyklippt" mycket längre än vanligt. Conditioning mask har jag aldrig provat så det blir till att göra det imorgon!

Jo, appropå England.... Ser ut som det blir jul i London... :-( Jag vet inte.... Mallis känns inte heller så spännande - förvisso lyxhotell med spa och så men i London kan jag ju i alla fall passa på att "catch up" med massa vänner.. Jag vet varken ut eller in!? Jag vet bara att jag vill till Dubai!

Jobba, jobba, jobba, jobba.... ser ut att bli en SEEEEEEN natt....

Bonne soirée!/C

Kommentarer
Postat av: jacob

Finns MARK HILL Split-end capsules att köpa i sverige?

2009-04-19 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback