MED BURBERRY PRORSUM SKULLE DET KÄNNAS BÄTTRE!

FINT VÄDER!

Får nog bli en prommis. Har sååå mycket att göra idag att jag önskar att det var kväll och allt var gjort!

Ska jobba (da, oväntat..) och MÅSTE åka iväg till mitt förråd och leta efter VIKTIGA PAPPER samt efter en och annan gipsform så jag kan gjuta roliga saker. Leta viktiga papper där känns som att leta nål i höstack. Finns typ 120 kartonger att gå igenom.....

131398-56

Skulle nog gå mycket lättare om jag i min garderob hade kjolen, tröjan, hanskarna, halsduken och mössan från Burberry Prorsum.... :-)

Puh, dax att GET STARTED..

Nu ringde L. Hon kommer hit så ska vi promma tillsammans!
À plus tard!/C


Kommentarer
Postat av: Danni

Åh Burberry Prorsums grejer skulle vara väldigt välkomna i min garderov också :)

Postat av: C

Ja, de har mycket fint! :-)/C

2006-11-19 @ 13:50:13
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback