Nytt "hang out place" för våren! ;-)

Ok, har skrivit tidigare att MJ inte varit min jättefavvis senaste åren men LV kollektionen för spring07 ÄR riktigt bra. Måste ändå påpeka att en del av skorna...... NÄÄÄ! Hur som - kläderna är 5 stjärnor!

Vet ett annat place jag kommer att hänga på i vår - CHANEL! Hur mycket söta klänningar som helst. Mycket vitt/svart - classic - men också gult och rosa. (ja, ja, ja, ja jag vet - nu vill alla andra ha RÖTT - och jag försöker..!)! Anyway - me like! Som den på bilden!!!

131398-33

Nä, måste sticka ut och köpa mer målarsaker. Annars kan jag inte få klart de 3 tavlorna som varit dagens ambition... Behöver jag påpeka att det inte blir något AW för mig idag... Får klara mig utan "fritidsgård Hotellet" idag.. Måste jobba..
À bientôt!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback