Och då väljer jag..... Ta-daaa!

L ringde från flygplatsen. Nu är de på väg till Cannes. Hon tyckte att det var    
:-( att jag inte är där - det tycker jag med!

De ska ju bo i mitt hus och L undrade om hon skulle ta med sig något tillbaks till Sverige... JA! När jag började fundera kom jag först knappt ihåg vad jag har i garderoberna.. hua.. jag har definitivt varit borta för länge... Jag ska ju hem om 3 veckor och hon har ju eget bagage så jag får klura ut några få - men bra - saker.

Det lutar åt
-svarta stövlar i mocka med klack (fast de bruna lårhöga i skinn skulle jag också vilja ha nu..men om det börjar toksnöa kommer jag ju varken använda svarta eller bruna stövlar..hm..)
-Mörka CK jeans (de är väl iofs fortfarande för stora... hm... hur svårt är det att köpa rätt storlek?)
-Mörkblå CHANEL scarf (ett av sommarens BÄSTA köp!)
-Acqua di Parma parfym



Mer än så får det nog inte bli, hon måste ju ha lite "shoppingplats"  kvar i resväskan.

Nä, usch, jag har inte tid att sitta här.. Jag har ju hoppat över Hotellet för att jobba och borde återgå.... typ NU!
Bonne soirée!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback