Ok, jag erkänner - Djurgårdsprommis via Fältöversten...

Eftersom klockan hann bli kvart över 10 innan jag gick ut för att promma så gick jag igenom Fältöversten för att se "spektaklet".  Normalt är man i princip ensam om man går igenom Fältis vid 10 men så var det ju INTE idag!? Föga förvånande iofs. :-)

Hur som helst - mindre folk på H&M än vad jag hade trott men ändå FÖR MÅNGA för att jag skulle gå in. Var läskigt likt mellandagsrea fast fokuserad på ett ställe såg det ut som - förmodligen där Viktor & Rolf kläderna hängde.

Hoppas alla tappra lyckat finna sina favvoplagg - det är bara att gratulera! Hade jag orkat, hade t-shirten med rosett och vita skjortan suttit fint - men, men! Jag fick en lång prommis med frisk luft istället!
/C

Kommentarer
Postat av: Cassie

Haha, jag var där ..

Postat av: C

Haha, ja, du OCH alla andra... Jättekul för dig! Ja, som sagt, undviker mellandagsreor - så även H&M happenings... Men, tyckte du det var kul och hittade "dina" kläder så är det bara att gratulera! Själv ska jag nog kolla in V&R's gula kjol i vårkollektionen. I Cannes lär jag dessutom slippa H&M trängseln.. ;-)/C

2006-11-09 @ 18:41:28
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback