Outfit för en målarkludd... :-)

Fick ett ofrivilligt avbrott i arbetet... Projektorn blev visst lite varm så lampan släckte sig själv.. Nåväl, en liten paus! Så hann jag ju fixa dagens outfit... Dagens konstnärsoutfit. Jag brukar oftast måla i "vanliga" kläder men så har jag ju lyckats sätta en och annan färgfläck på en del mindre billiga saker... Inte bra men oftast så klara jag mig! Idag blev det slappt dock!

131398-51

T-shirt från Sisters
Jeans från Divided

That's it! Ska kolla om det går att fortsätta jobba nu!
/C

Kommentarer
Postat av: catya

oh, vad söt du e på din profil bild, har nog missat den förut, eller har du bytt den nyligen?

Postat av: C

Re: Catya
Tack! Nä, bytt nyligen och förmodlien blir den inte kvar så länge... Den gamla "känns" bättre för där syns jag inte riktigt! /C

2006-11-18 @ 15:45:19
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback