Parfym på läpparna?? Och Mr. N's e-mail..

Mr. N har skickat e-mail. För flera timmar sedan. Och jag har fortfarande inte läst det. Men snart kan jag inte hålla mig längre. Och, egentligen, vad väntar jag på? Det är ju förmodligen inte nå't viktigt ändå. Han lär ju inte direkt hoppa på flyget och komma på min vernissage på fredag?!?! Ja, ja, ska läsa nu.

En till sak. Slarvat bort senast inköpta aco ceratet (som vanligt) så jag begav mig i panik till ICA Karlaplan. Där hade de bara Dove lip care...
No. 1 - DET SMAKAR PARFYM - Yakk!!
No. 2 Hälften är slut (efter 1 dag!) och har det hjälpt?? NÄ.
Precis lika värdelöst som Lypsyl.. Men, bra, då vet jag det!

Nä, nu måste jag kolla mailen!
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback