Rakning tack!

Jo, en lustig sak. Tycker jag i alla fall.

Att se en tjej fixa sin make up samtidigt som hon kör bil tillhör ju inte direkt ovanligheterna.

MEN... döm om min förvåning, idag blir jag omkörd på motorvägen av en man som RAKADE SIG med en elektrisk rakapparat och samtidigt tittade sig noggrant i spegeln... HJÄLP! Om det är något som händer ofta kanske det är dax för ny lag??

För övrigt förstår jag inte hur det kommer sig att Sverige (Bror-duktig-landet) inte har förbud mot mobiltelefonsamtal när man kör. Nästan alla andra länder i Europa har det. Och helt ärligt. Min erfarenhet från Frankrike och Sverige säger mig att det inte är en särkilt dum idé. Vinglar någon omkring på gatan är det typ 90% chans att han/hon sitter i telefon - eller hur? Konstig egentligen att inte fler har "hands-free".
/C

Kommentarer
Postat av: Qaroline

haha trevligt att raka sig i bilen ;D Massa stubb i knät. Har man brådis så har man.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback