Rapport från H&M och V&R i Nice!

L ringer. Hon står på H&M i Nice.

- Vill du ha nå't från V&R??
Well, PENNKJOLEN!! Men, nä, den fanns inte kvar.
Ok, jeansen då??
 -Ja, det hänger ett par här i 34. Fast den modellen ser lite tråkig ut?
Ja, ja, jag tycker de är basics och 34 borde passa - ta dem!
 - Oj, det kom visst någon annan och tog dem nu..

Jaha, that's that! Bidde ingenting ändå..



Hon skulle köpa svarta tröjan med hjärtan och en av klänningarna som fanns kvar!

Nu ska jag ta lunch och klura lite mer på gårdagens klänning. Mamma följer med som smakråd...
/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Trist :(

Postat av: C

Ja, jag tjatar mycket om pennkjolen men den var riktigt fin. Hittade ju jeansen i Fältöversten i eftermiddags och provade men de var inte bra. Så, så var det med det. Jag får spara pengarna till något annat!/C

2006-11-13 @ 18:33:08
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Malin

Precis! Se det som att du sparar pengarna till något roligare. Jag provade jeansen. De var snygga men inte ursnygga. Hoppas det hjälper lite;)

2006-11-14 @ 23:26:34
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback