Rapport från N och rapport från S - föga förvånande innehöll den GOSSIP!!

Oj, oj. Nu har en hel dag gått, igen. Slötittar på tv - vilken massa konstiga människor det finns, ingen ödmjukhet alls. Har gjort lite nytta idag men inte ens i närheten av vad jag borde ha... Fy mig!

N ringde från England. J och hans tjej ska flytta till London och jag tror att N känner sig som "the one left behind". Såklart, nu är i princip alla i London utom han. Men jag förmodar att det är lite - som man bäddar får man ligga. Ibland kan det vara smart att tänka innan och besluta efter. Hur som helst har han faktiskt kommit med en hel del användbara tips till mig gällande konst och utställningar i London. För 2 veckor sedan hade jag suttit här och saknat men .... hm...... känns inte riktigt som om jag gör det... Konstigt?

Fick ett mail från S. Min kompis från München som var här för att kolla in Stockholm förra helgen. Jag skjutsade ut henne till Arlanda på måndagkvällen och en halvtimme efter att jag kommit tillbaks till stan ringer hon och säger att hennes flyg visst gick på söndagen. Hihihiiihihihiihihih!

Hur som helst kunde hon bara boka om sig på ett plan där ny biljett skulle kosta över 10.000 sek så hon gick till SAS istället och köpte en biljett till Köpenhamn eftersom hon aldrig varit där. Där checkade hon in på ett mycket trevligt hotell och träffade lite skoj folk (inte helt oväntat eftersom MTV var på torsdagen). Bland annat kunde hon rapportera att en Prins från ett land i öst var mycket trevlig (men gammal - hihih)!

Nä, imorgon är det måndag - min favorit dag! Jag får alltid mest gjort på måndagar - det är som nystart en dag i veckan!

A+/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback