Rivieraglitz

Japp! Det fick bli namnet "rivieraglitz". Alltid retar det någon! :-)

Bor i Cannes och ser därför en HEL DEL rivieraglitz. Visst, ibland katastrof men ibland också superglam! Det är väl det som är tjusningen, gillar man att titta på folk/mode/faut pas/hollywood hår/glamour etc. så finns ALLT i Cannes. Och inte bara där utan längs hela kustremsan. Mina besök i Monaco kan ge riktigt bra utdelning på folkspanar fronten!

Är i Sthlm sedan nästan 2 månader tillbaks och läängtar hem. Visst - det är supermysigt att vara här när första snön faller (även om Centralbron igår tog en och en halv timme att köra från Söder) - men jag saknar värme och SOL. Bokade hemresa idag, åker den 5:e december! Nåja, det har faktiskt varit skoj att vara i Sverige denna gång. Massor på G. För att inte tala om att jag fått mer jobb! Det är därför jag blivit kvar så länge. Tyvärr kommer jag inte vara nere när min kompis L är där för att heja på sin boyfriend som ska springa Monaco Maraton i mitten av november. :-(

Nä, nu ska jag till kylskåpet och nalla lite grillade grönsaker från Sabis!
À bientôt! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback