Så hänger den där! the LBD x 2!!!!!

Var på Indiska i veckan och hittade en bohem-glammig klänning. Tunn bomullstrikå. Broderat med små svarta pärlor framtill, två "band" i sidorna som man knyter rosett med i ryggen. Gulligt!  Dessutom är den ett riktigt FYND för 200 sek!!! Längden är till straxt nedanför knät.
131398-35   131398-36
Dåliga bilder men med lite fantasi kan man se pärlorna på bild1 och rosetten i ryggen på bild 2.

Vad hittar jag på H&M idag om inte en svart känning. EXAKT samma typ av modell - ärmlös, knälängd och rosett i ryggen fast den rakt igenom GLAM i snitt och fall. Knytband i svart satin och nertill är en 10 cm kant i svart satin. Också den till ett riktigt bra pris! Men jag bestämde mig för att, finns den kvar imorgon så är den min. Kanske lite onödigt?? Ja, ja, jag har ju en heeeeel natt att fundera... ;-) Tror dock att de skulle kunna vara användbara på olika sätt.

Blir fundersam, i H&M känningen var bysten sydd för typ B/C-kupa i stl 36. I 34 fick man visst inte ha någon byst alls... Skumt..

À+!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback