Sent igen..

Järnspikar (ja, jag vet - charmigt uttryck va?? ;-) klockan är ETT.

Har skickat iväg det sista av de viktiga sakerna.. pust. Admin arbeten är sååå tråkigt. Kan inte fatta att jag själv suttit med det i så hög grad innan. Fast jag har iofs vänner som inte kan fatta att jag faktiskt jobbat inom affärsutveckling nu när jag målar. Även om de kände mig då! Nä, jag fattar knappt själv, men allt har varit nyttiga erfarenheter. Och så har jag ju också en "stabil" utbildning att falla tillbaks på OM det skulle behövas (fast det kommer det inte ;-)!! (När jag gick konstnärlig utbildning tyckte mamma att jag var tillbaks på dagis - behöver jag tillägga att hon INTE är nöjd med MITT nuvarande yrkesval..?)

Jaha, inte mycket målat idag - mest admin (med undantag för utflykt norrut och LITE shopping)..

På onsdag har jag möte ang min webbsida. Dels ska den uppdateras med nya bilder och så har jag kommit fram till att vi ska ändra layout också! Här är förresten en bild på ett glasfat jag gjort! Man kan väl säga att glas är min hobby och måleri är vad jag är! Det lät väl rätt "arty", eller?... hihihih...

131398-69

Nä, somnar jag inte inom 2 så kommer hela dagen imorgon vara förstörd.. så,
BONNE NUIT!/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket tufft!

Postat av: C

Re: Malin
TACK!/C

2006-11-21 @ 18:02:24
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Jehona

Gorgeous! ;)

2007-01-13 @ 18:14:31
URL: http://jehona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback