Slut på arbetsdag för idag... Skippar korsorden ;-) och surfar efter väskor!

Ja, nu får det vara slut på målandet. Mina svampar har tagit slut och jag kan inte använda pensel till det jag ska göra heller så... nothing else to do... Blir en tur till Sveavägen eller Kungsholmen för att köpa nya imorgonbitti!

Hittade en söt... Har sommarkollektionens i jeans fast i mindre storlek (och utan Palazzo print). Man får plats med hur mycket som helst!!


131398-104

Finns på
eLuxury som naturligtvis inte shippar till Europa.. Med dollarkursen hade det varit bra annars!! Ska nog kolla i Italien i december. Tar bara ca 1 tim från mig till San Remo - trevligt med utflykt och italiensk lunch!

Natti!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback