SNYFT.. Jag vill HEM!

Tjat, tjat. Ja, jag har skrivit det förut men jag längtar FORTFARANDE till den 5 december! Det blir bara kallare och kallare där nere så när jag väl är hemma är det väl som Sverige är nu.. :-(  Fast i december för 3 år sedan var det  25-30 grader flera dagar - NICE! Oh well, bara det är sol så man vaknar! Såg precis att denna vecka är typ 18 grader moln och regn. FY!

Tack och lov lånade L mitt hus när hon och M var nere för Monaco Maran. Hon har dammsugit bort spindlar och rensat kylskåpet - vilken ängel hon är! Så, med andra ord slipper jag det och det känns ju skönt!



LÄÄÄNGTAR!
/C


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas det är varmt och skönt när du komemr fram1
ha det gött

Postat av: C

Åh, tack! Ja, det hoppas verkligen jag också! Ha det bra!/C

2006-11-22 @ 10:32:39
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback