Tålig bil!

Oj.oj. Jag har tappat en navkapsel på bilen. Så - måste köpa nya.. men det får bli imorgon.

Skulle vilja köpa ny  bil. Tessan är iofs inte gammal men jag tänkte inte nödvändigtvis byta ut henne utan köpa en till bil till Frankrike. En GAMMAL bil. Inget nytt är nödvändigt där. Hade Tessan där nere ett tag och hon blev skrapad på sidorna och folk slängde upp bildörrar på henne. I Sverige är man betydligt mycket mer försiktig om andras bilar men där... oh, la, la säger jag!!

Nä, jag skulle vilja köpa en riktigt gammal Peugeot 205 cab. Helst vit.. Hihihihi nästan en kultbil!! Lite lagom "Miami Vice"-tacky!!

Typ den här sötnosen. Då behöver man inte bli arg när man hittar 7 nya märken och skrap efter 2 timmars parkering!


Oooops! Varför har inte dygnet mer än 24 timmar?? Man hinner ju ingenting.. Måste rusa!
Bonne journée!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback