Time to get a life!

Fy sjutton vilket tråkigt liv jag har. Har målat till för ca 30 minuter sedan och nu - surfa lite på nätet och sen - natta.

Ok, visst - det har varit utgångar, middagar, after-work, myskvällar, luncher etc. etc.  Och vad gäller målandet ska jag inte klaga. Love it, men måste planera bättre!

Jag bara saknar lite allmän galenskap!!! I Frankrike kan det bli lite väl galet ibland men ändå!;-)

Hoppas jag får tag på S imorgon så att vi kan komma fram till vad vi gör på jul o nyår. Jag orkar inte flänga runt så jag hoppas att vi åker till Dubai och så kan hon åka vidare till - vart hon vill - och jag kan åka till Sverige (för operation som det ser ut nu - gulp!). Har hon ingen lust så kanske jag åker till Dubai själv och hälsar på T.

Bara det händer något!!! SNART!!

SdeS skickade en chatt. Hon hade precis klivit innanför dörren i St Rafaël och skulle stanna över helgen. NICE! Om det inte blir Dubai har hon bjudit med mig till Alperna. Gah, jag vill verkligen sticka härifrån. Om det ändå vore lite sol! Min energi nivå har sjunkit i takt med att dagarna blir kortare... SUCK!

Nä, upp tidigt och måla imorgon. Nog dags att natta! Snart bara 1 vecka kvar!!!


NATTI/C
Oh no, jag glömde att ringa D - vi skulle ju ses ikväll... Varför glömmer man alltid bort samma personer? Han borde börja undra om jag verkligen vill vara hans vän... Fast det vill jag ju! :-) Får ringa imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback