TODAY's. Det går utför..............

Nä, inspirationen tryter! Varför är det såååå segt.  I Med andra ord - nix, jag har INTE fått så värst mycket gjort idag... Även fast jag hurtigt prommat runt Djurgården imorse. Inte alltid lätt att jobba för sig själv..

Hann förbi skräddaren i alla fall för en 1:a "fitting" på en kjol. Mamma tycker att den blir för kort. Jag tycker att den är PERFEKT (eller kommer att bli i alla fall)! Ska vara klar imorgon för avhämtning! Brunt, klassiskt fiskbensmönstrat tyg och modell kort-kort! Perfekt till tjocka mörkbruna strumpisar och mina höga bruna skinnstövlar.

Imorgon blir det lunch med L (det enda som möjligtvis skulle gå upp mot det är breakfast at Tiffany's).  Och nu blir det "Phish Food" B&J... som tröst för en icke produktiv dag...

131398-17

Bonne soirée!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback