Underklädesmodell... fast ändå inte! Däremot blivande OUTFIT!

H&M är sååå BRA!  Var förbi (ja, idag igen - eller ok, varje dag;-)!) en sväng och de höll på att plocka upp julkampanjen!!! Lyckliga jag! Hittade en korsett i grönt typ "asiatiskt" broderi och svart sammet. Det är samma som annonseras fast i guld (film finns på hemsidan som version 3).

Det blev såklart ett KÖP! Fast jag tänker inte använda den som "underkläder" nä, det är PERFEKT för dansgolvet på Jimmy'z i Monaco (eller Baoli i Cannes också för den delen!)!!!!! Tänkte ha svart kort sammetskjol, svarta strumpbyxor, svarta höga mockastövlar med klack till! Tror att det kan bli CUTE!
Den guldiga toppen är superfin också men den kändes mer "underkläder" än den gröna, därför fick det bli grönt!

131398-70   131398-71

Den är lite stor i midjan men mindre storlek var perfekt i midjan och för liten i bysten - och man vill ju kunna andas så det fick bli den större!

Kommer definitvt posta hel outfit när det är dax för utgång (lär inte bli innan jag åker till Frankrike dock - undrar stillsamt - är det så att jobb förökar sig... hur mycket jag än jobbar blir det bara MER!)!

Bonne soirée!/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Tufft! :) Tack för alla fina inlägg i min blogg! Jag blir superglad! Kram!

Postat av: catya

woho......brukar du va på baoli??
brukar oxå gå dit när vi e där : )
Har en vännina som har sommar hus i cannes : )

hehe.....du kommer vara så hot i den på dansgolvet ; )

2006-11-21 @ 19:19:40
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Anonym

Re:
Malin
Tack själv! Jag tycker din blogg är tummen upp! Kram/C

Catya
Tack! Det blir ju Baoli ibland..:-) Alltid lika galet skoj!/C

2006-11-21 @ 20:32:17
Postat av: Ella

Snyggt! /Ella

2006-11-22 @ 09:49:16
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: C

Re: Ella
TACK!/C

2006-11-22 @ 10:20:34
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback