Utmaning från Zanna

Så, här följer mina svar på Zanna's utmaning!

Höger- eller vänsterhänt: Mest höger men både och!
Humör just nu: Ångest... har knappt jobbat alls idag och måste ringa några samtal..
Favoritgodis: Lakrisal o nappar (kan inte välja bara en)
Är det nåt du absolut inte äter: Sniglar, Ostron, Musslor (det mesta som ser "slemmigt" ut...)
Kläder just nu: Tröjan med hjärtan och GAP byxor
Musik just nu: Ingenting men i CD spelaren Gnarls Barkley
Vad sa du senast: Kommer strax! (mamma ropar...)

Sommarplaner:
SOMMAR?? Har fullt upp att planera julsemester!
Fisk eller badkruka: Badkruka i hav, fisk i pool.
Längd och vikt: 1.69 och typ 55 (+/-)
Hur många kuddar: 1
Favoritväder: SOL och värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mr N (hmm, borde egentligen glömma honom men om han också är fast på en öde ö så slipper han inte undan;-) eller, hm.. kan alla vänner räknas som 1?? Datorn och.. hm.. nä, jag ger upp. Jag vill ha med mig allt!

Spelar du nåt instrument: Piano och tvärflöjt (händer ju inte ofta nuförtiden;-)
Morgon- eller nattmänniska: Morgonpigg och kvällsgalen!
Sparare eller slösare: Vill gärna spara men kan bara slösa..;-)
Vem är viktigast för dig: Lillebror o familjen.
Bästa film: A month by the lake (en av Uma Thurmans första!) Och alla filmer med Doris Day!
Tror på liv på andra planeter: Who knows??
Kommer du ihåg din första kärlek: R, tillsammans med honom i 4 år!
Älskar du honom fortfarande: Såklart! Men bara som kompis!
Har du några homosexuella vänner: Såklart!

Tror du på mirakel:
??
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Möjligt - JA!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Kanske inte misstag men en j*kla massa JOBB!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ??

Bio eller promenad: Promenad (och sedan bio;-)
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du?: Tydligen efter sena partynätter - usch!
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Iiihhhhh! JA.
Äckligaste djuret: Orm

Största svaghet:
TIDSOPTIMIST
Det här är jag bra på: Komma för sent... 5 min ibland, 5 tim ibland, jag förstår inte hur jag lyckas!?!?
Bästa bok?: Maffia av Tomas Lappalainen
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!?
Vad vill du jobba som? Det jag gör - konstnär.
Chips, morötter eller godis? Morötter
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Sporadiskt i almanackan.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Who knows?
Stökigt eller välstädat? Välstädad i stöket ;-) Trivs bäst med rena och relativt tomma ytor!
Gungar du på stolen? Kanske
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Har gjort - flera gånger!!
Vilken hand håller du gaffeln i? Dukar alltid åt fel håll men håller normalt i vänster.

Hur är din drömkille?
Bra fråga!? Som mr. N - snyft!
Hur många syskon har du? Lillebror
Vad är du mest rädd för? Skräckfilmer
Är du rädd för blod?: Nja, tycker att det är otrevligt.
Saltar du på maten?: Nästan aldrig
Gillar du att sjunga?: JA! Ofta och högt, speciellt när jag kör bil!

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?:
Mamma ville att jag skulle bli ekonom eller advokat. Så valet skedde därefter... även på universitetet. Men sedan valde jag själv - konstskolning!!
Anser du att du är stark?: Med vilja så - både för muskler och mentalt!
Brukar du sola?: Nä, bor i solen och är aldrig på stranden.
Vad gör du om du får hicka?: Himlar med ögonen;-)
Har du en besatthet?: ÄLSKAR KONST och musik! Och tvättar händerna alldeles för ofta..

That's all folks!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Karolina

skulle vara grymt att vara osynlig=)
nice blogg,den ska jag börja följa!
kram kram

2006-11-26 @ 18:32:54
Postat av: C

Re: Karolina
Va kul att du gillar den:-)!Kram/C

Postat av: Ninni

Men ormar är väl söta!!

2006-11-26 @ 19:16:57
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: catya

hahaha.........jag e oxå en obotlig tidoptimist ; )

2006-11-26 @ 19:19:26
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: C

Re: Ninni
IIhhh *ryser* USCH! Har hört att människan tydligen automatiskt avskräckas av ormens rörelse - för min del är det VERKLIGEN så! Men, tro det eller ej, på Skansen har jag "klappat" en orm. (ormskötaren höll för huvudet och jag petade mycket försiktigt med fingret på kroppen. Kanske blundade jag också;-) men jag har i alla fall rört en... Isch!/C

Catya:
Hihih, ja, man vill ju vara optimistisk.. Och man vill ju bara väl! Nåväl, jag har upptäckt att vänner bjuder in mig typ 30min - 1 timme före alla andra till en middag... Jag tror inte att det är ett bra tecken..;-)/C

2006-11-26 @ 19:31:55
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback