ZZzzzzzzzz.....

Ibland känner jag att jag skulle vilja sluta måla mitt i. Ja, idén är klar - tillvägagångssättet också, så börjar man måla och när man kommit halvvägs så ser det bara sååå coolt ut. Man skulle egentligen vilja leverera DET. Även om det är gul tejp, stora färgkluddar som inte ska vara där och grå liquid masking tape över halva duken.

Fast jag vet ju också att slutresultaten oftast blir som jag tänkt från början!! Men, ändå...

Och experimentera mitt i pågående projekt funkar inte heller. Får göra det på min "fritid" eh... har man fritid som konstnär... ??? Jag slipper pensionera mig i alla fall!! JIIIHAAA! Fantastiskt att kunna jobba med det man LOVE och aldrig behöva sluta (om man inte trillar av pinn, då)!! Hmm, nä man har nog inte fritid - allt är liksom bara TID eller nå't? Nä, nu svammlar jag... Zzzzz.....

Nä, har precis städat undan och nu är det dax för ZZzzzzzz....... Mer målning imorgon!

Go'natt!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback