Beach 2009...

Vaknade imorse och ser typ GRAVID ut.. Maste nog ha matstopp nagra dagar. Fast det blir ju svart.. I love my food!! Jag far nog hitta pa nagon diet.. Min hoftled och larmuskel ar FORTFARANDE helt f*cked up sa hardtraning kommer inte pa fraga.. TYVARR! Det ar nog det som ar anledningen till att jag gatt upp nagot kilo ocksa... Blir ju inte direkt nagra powerwalks med det benet...:-(

Flyger upp till Sverige pa onsdag nasta vecka. Hahahha och med "svensk" mat sa brukar jag faktiskt ga ner ett gram eller sa nar jag ar dar... Maste ringa verkstaden sa att bilen ar tipp-topp om eftersom jag ska kora den genom Europa och dessvarre verkar det som om alla mina vanner ar upptagan sa jag far kora sjalv. Inte mig emot att gora det men mammy kommer ALDRIG att ga med pa att "lilla-jag-ska-kora-genom-HELA-varlden-alldeles-ensam".. Bara hon inte tycker att HON ska hanga med... 3 dagar fast i en bil med mammy.. NO THANKS!

Fick ett svar pa det dar mailet gallande konst for 6-12-aringar! Det verkar som om det fortfarade ar oppet for diskussion! Tjejen som ar ansvarig for projektet ar i Schweiz och vi ska diskutera vidare i maj da bade hon och jag ar pa plats igen! GREAT!! Och appropa konstnarliga projekt fick jag ett samtal igar gallande en yacht dar de undrar om jag kan tanka mig ha min konst hangande dar under filmfestivalen! Why not?? Men vi far se va de har for villkor och om de tanker sig att hyra in konsten eller vad?! Man vet ju hur WILD det gar till pa yachterna under festivalen sa att bara hanga dit tavlor... nja... de lar nog INTE komma hela darifran..

Today - jobb till kl 4 darefter motorshowen i Monaco sedan mota upp med "Monaco-ligan" for middag och efter det har vi inbjudningar till PARTYT med Bob Sinclair pa Jimmy'z... WILL BE FUN!

Sasar omkring i mjukisklader - HATAR mjukisklader sa jag maste se till att skutta ur dem SNARAST mojligt.

2:a koppen crème for dagen.. Sa vaken ar jag ju definitivt!!!!

:-) C

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Jobbigt att inte kunna träna om man vill, hoppas det blir bättre snart! Och det är svårt att avstå från mat som är så gott ;)

Postat av: nollattan

oj vilken hålligång månad du har haft då...! hoppas du finner schysst väder när du väl kommer hit.

2007-04-19 @ 16:21:28
Postat av: Sofie

håller med! mat ÄR gott :)

2007-04-19 @ 17:49:03
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: Gia

matstopp gäller här också för tillfället. Jag täkte köra nån slags hollywood diet med bara massa steamade grönsaker, men baby går och köper rött kött, vitt bröd, vit pasta och massa dåliga grejer. Han förstår inte ;) jag kan inte stå emot frestelsen med mat alltså...

Kan du inte lägga upp bild på din konst? eller man kanske inte får göra det om man är konstnär? Yacht låter inte helt fel alltså...grattis!

Glöm inte gps'en on you roadtrip! ;)

2007-04-19 @ 20:08:11
URL: http://iseeyouyouseeme.blogg.se
Postat av: Antonia,

du har ett drömliv kvinna! Skulle gärna vilja ha det som dig när jag är stor, bo i france och partya järnet! :P :)

2007-04-20 @ 18:15:52
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Antonia,

när jag blir stor * ;)

2007-04-20 @ 18:16:02
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Daro

Måste bara fråga om du har några bra shoppingtips i Paris? Hur är Juan-les-pins på sommaren? Mycket turister? Klarar man sig utan bil?

2007-04-22 @ 20:00:32
Postat av: Sofiah

vart har du försvunnit? :)

2007-04-25 @ 18:25:58
URL: http://sofiaa7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback