Beauty Icon Charlotte!! NO KIDDING! :-) Och smuts på Chanelscarfen.. snyft..



Rotade lite i garderoben. Min långsmala Chanelscarf har STAINS på sig.. snyft. Svarta sträck.. Har tvättat med vatten men what else can I do?? Finns det sidentvål?? Anything. Tänkte att "perfekt - jag sprayar på Vanish så är det kirrat.." Men Vanish får inte användas på siden.. buhu. Och nu kan jag tydligen inte posta bild på eländet heller.. No luck. Ja, ja, jag har en vit/turkos Hermès som får funka istället. Och egentligen är det nog bara jag som kan se fläckarna på Chanel:en men det är störande...

Anyway, på STYLE.COM omnämns Charlotte Casiraghi som BEAUTY ICON... NO SURPRISE.. Det var på tiden! Karl Lagerfelt konstaterade tydligen det redan när hon var 8 år.



As I've said before... Jag gillar hennes
style.. Inlägget är från november!

Nä, nu ska jag sätta igång en tvätt till och ringa till Sir Bastian. Och även om vi hade telefonkonferens i veckan gällande helgen så verkar ingen veta riktigt var, hur och när??? Ja, Baoli är ju spikat men har någon bokat bord?? Och ska vi äta middag innan??? Vart i så fall och har någon bokat bord?? WHAT?? Ingen vet något!? C verkar inte direkt vara på partymood tyvärr.. Hon har bara motgångar.. Och så ska hon träffa den där fransosen innan vi ska träffa alla andra och hon vill INTE att någon ska få reda på det osv. osv.. DRAMA, DRAMA... Hahhahaha ;-)

Off I go!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, det finns sidentvål! Rädda Chanel!!

2007-04-13 @ 13:56:01
Postat av: nollåttan

kemtvätt?!? det har iofs inte funkat på en av mina hermes....däremot ofärgat oparfymerat vanligt schampo, enl fröken thulins bok.

2007-04-13 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback