Blev en busstur till.. Morr...

Promma i uppförsbacke i 45 minuter är ingen hit. Inte för ett ben/muskel som är inflammerad eller allmänt sjuk iaf.. Men, jag tog mig till banken så blev det buss därifrån. Och eftersom det är så tråkigt att åka buss så passade jag på att ta massa foton med mobilen. SKITKUL... OM jag hade haft programvaran i datorn så jag kunnat ladda ner dem.... MORR..... Tänkte inte på det... morr, morr...

image468
Tog imorse. Från C's terass. Olivträd, palmer och MEDELHAVET. I LIKE!

På väg hem från Provence (igår morse) så var det soluppgång.

image469

Och så en bild från söndagens "påsk" lunch.. Vi var typ 30 vänner på La Pinède (beachrestaurang i Juan les Pins)
Jag passade på att gittra omkring i nya toppen från Zara. Och skorna till såklart! :-) Alltså, toppen köpte jag i M för jag tänkte att det kunde vara skönt med lite space.. Fast den är nog lite för stor ändå. Jag brukar ju ha XS eller S. Nåväl, hellre för stor än för liten. Den krymper säkert när jag tvättar... :-S

image472

Nä, nu måste jag styra upp C. Hon obsessar något fruktansvärt över den där fransosen. Hon är upprörd för att han inte bjudit ut henne ännu... It's been one day.... COME OFF IT! Hon måste f*n chilla lite.. SUCK...

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

oj vilken underbar körbild. like it a lot!! och fin "mimic"topp, gick förbi den idag igen. like it a lot 2! hihi! strålande *glad att ha återfått nätet, som jag fö norpar, fy mig*

2007-04-11 @ 20:36:03
Postat av: Sofie

fina bilder allihopa :)

Postat av: C

Nollåttan
Nice att köra tidigt på morgonen.. Bilden är tagen typ vid 7 tiden..

Hahah. Fick massor av komplimanger för toppen.. Hahahhah.. De skulle bara känna till MIMIC.. hahhahaha ;-) But HEY, i like it! ;-)

Tur att du "fått" nätet tillbaks.. Man blir så handlingsförlamad utan.. ;-)

Sofie
THANKS! :-)

2007-04-11 @ 22:57:25
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Emmy

Fina bilder :)

2007-04-12 @ 17:02:40
URL: http://emmiie.blogg.se
Postat av: C

Emmy
Tack!:-)

2007-04-12 @ 17:23:49
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback