Conference call.... om helgens party... hahahhahahahhahaha!

Ja, faktiskt. Italienarna är så j*kla organiserade så de efterlyste ett "conferece call" för att besluta om helgen..... Så vi är 4 pers som diskuterat kommande helgs bravader tillsammans på telefon... Hur sjukt är det... Och för den delen.. Hur mycket vettig konversation blir det?? 4 pers som typ pratar samtidigt och vill olika saker.. Hahahhahahahha..

Dessvärre måste Sir Bastian vara "fit-for-fight" på söndag morgon kl. 9.. så för honom måste lördagen bli lugn.. Och vad gäller fredagen så är det inga NEWS direkt - BAOLI.. Fast inte mig emot. En kille där vill ha mitt nummer så jag sticker gärna dit och gör entré! Hihihihihi ;-) Lite konstigt bara att vi knappt är i Monaco längre. Förut var det Jimmy'z jämt... Skit samma - I LOVE BAOLI. Vi har så grymt skoj varenda gång vi är där! Förmodar att det beror på sällskapet iofs! ;-) The crazy bunch!

Förresten, det är rätt skumt att vi kallar just dessa killar för "italienarna" med tanke på att en är Fransos och bor i Monaco och den andra är Monegask och bor i Monaco/San Remo/Zurich... Ja, ja, de pratar iaf italienska med varandra... Hahah..

Och vad gäller organiserade italienare så är även de "riktiga" italienare jag känner riktiga strukturfascister. Och j*kligt pedanta... But it's all good i guess!! ;-)

Idag ska jag ha en tidig kväll och längtar nästan efter att sova i MIN EGEN säng. Den är BÄST! Jag sover som en prinsessa i den! Och imorgon ska jag vakna upp tidigt och vara pigg och RIKTIGT FETT AMBITIÖS! Så dé så!

Bonne nuit! 

Kommentarer
Postat av: Gia

hihi, sant som du säger. Min kille är italienare och fruktansvärt pedantisk och petig. But i like it! ;) Sätter fart på migsjälv typ...

Va kul blogg du har! kommer jag läsa från och med nu,...

Postat av: C

Gia
Visst är italienare så!! Fast jag måste erkänna att jag gillar det. Finns inget värre än killar som är lortiga.. IKK!!
Kul att du gillar bloggen!! :-)

2007-04-12 @ 22:00:29
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback