Cybersex... NÄ.. MSN party..

Hahahhaha. Lång konversation med Peter (Kompis från Sverige som bott på Rivieran men som numer bor i London) på MSN.. Vi har faktiskt haft fest... Hahahhaha MSN PARY i 3 timmar! Hahahha
Sorry Peter men nu publicerar jag en del av vår fest... :-)

Peter säger:  Men nu ar du i kalla frankrike......
C säger:jag har 24 grader - inomhus.. rekord
Peter säger:hogt eller lagt rekord?
C säger:högt såklart.
C säger:när jag kom hit i december var det typ 13 inomhus
Peter säger:och is pa poolen
Peter säger:usch
Peter säger:Du har gjort mig full
Peter säger:som alltid
C säger:VA? Lilla jag.
C säger:Kan jag ALDRIG tro!!
C säger:Hade det inte varit för dig hade min Martiniflaska stått säker i kylskåpet - så det så!
Peter säger:helt ensam
Peter säger:Snallt av dig att ta hand om honom
C säger:Hahahhahah - Eller hur.. Shit jag måste fylla mitt förråd.... Nu är det TOMT
Peter säger:Innan den 25 April!
C säger:HAHAHAHA JA PRECIS!
C säger:Lagom tills du kommer ner... Då J*KLAR!
Peter säger:Jag vill ha:
C säger:Tur att Karin inte är här då.. vi skulle bara råka i trybbel (franskt yttal) om hon var här....
Peter säger:  5 tetrapack med rosé
C säger:WHAT?
Peter säger:- 2 flaskor med champagne
C säger:SÅKLART!
Peter säger:- 1 vodka
C säger:OK, guess it's swedish.. Moahahhaha
Peter säger:- en blond snygg  stockholmska
Peter säger:oops
Peter säger:nu klagar mina lagenhetskompisar att jag spelar for hogt...
Peter säger:Forstar inte
C säger:Spelar du också högt? TUR för mig att jag har ett eget hus då!
Peter säger:hor du nagot?
C säger:Hahahhaha, ja hela vägen från London..
Peter säger:ok - kanske jag skall sanka da
C säger:hahhahaha
Peter säger:Ar du ledig nar jag kommer ner?
C säger:Hahahha, jag är ALLTID ledig..
C säger:WHAT - sa JAG det där????
C säger:När du är här är jag ALLTID ledig menar jag ju..
Peter säger:Flexibelt ledigt
C säger: precis...


Sååå trevlig torsdagskväll. Cyberfest..! :-) Och 2 martinis innanför västen... Hahahhahah
Anyway, inget målat blev det.. Men det är en ny dag imorgon..!
;-)/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha :)

Postat av: nollåttan

tro det eller ej men jag har aldrig haft msn!!

2007-04-06 @ 10:44:56
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: MALIN

Hej, såg att du hade permanentat ögonfransarna, vad gjorde du de?
Ser de naturligt ut?

2007-04-06 @ 11:23:00
URL: http://mieown.blogg.se
Postat av: C

Sofie
Hahahha, skumt sätt att parta på men it was fun! Hahahhaha ;-)

Nollåttan
WHAT? Jag föredrar ju att ringa förstås men det är rätt kul med MSN - lätt sätt att hålla kontakten med allt och alla. GET IT!! Och maila mig din! :-)

Malin
Nja, jag satte dit sk "permanenta" ögonfransar som sitter ett bra tag. Jag gjorde det i Frankrike. Det var superfint och många kommenterade vilka långa fina fransar jag hade!! Ska definitivt göra det igen! :-)

2007-04-06 @ 11:39:33
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

jag brukar också ha msn fest ibland, det är kul...bättre än inget i alla fall...!

2007-04-06 @ 12:36:26
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Hihih ja, eller hur!! :-)

2007-04-10 @ 12:21:02
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback