Date ikväll... Varför, varför får jag ALLTID panik.. Hm.. kan jag bjuda med alla mina vänner?? ;-)

UPDATE: Jag har NÄSTAN avstyrt dejten... Skickade ett mail där jag skrev att jag hade MASSOR av jobb att göra ikväll men att han kan ringa så får vi se.. Hm... inser nu när jag skriver det här att det kanske blir ännu jobbigare att avstyra helt per telefon. Varför bad jag honom ringa?? Vad har jag gjort!?!?!?! Gah, det går ju bra det här... NOT!

Kollade just mailen. Ett mail från Sir Bastian... Han vill komma över till Cannes för att träffa mig. Över drinx och dinner... Ikväll. HJÄLP!

Visst, han är supernice. Förmodligen en av Monacos mest eftertraktade singlar (näst efter Albert dårå... hur någon nu ens kan tänka sig att ta i Albert med tång.. men ändå..)..

Men jag är en FEG KYCKLING när det kommer till dejting. Tycker att det är jobbigt att sitta bara 2 personer på middag och konversera.. Skumt egentligen för när vi är ute hela gänget så kan jag och han sitta i ett hörn och diskutera i timmar. Men att vara helt själva... Typ ingen escape.. Hjälp!

Nä, usch, vad ska jag göra?!?! Måste ringa C och diskutera. Problemet är att C kommer nog gå i taket eftersom hennes nya span inte bjudit ut henne än (det har gått 2 dagar nu... och hon är förbannad.. hahhaha :-). Och så vill Sir Bastian gå ut med mig och vi har egentligen inte annat än flirtat på håll när vi är ute.

Ångest.. Kan jag skylla på att jag måste måla?? För det borde jag egentligen göra.. måla alltså! Och vi kommer ju ändå att ses imorgon - förvisso med hela gänget, men ändå?!?!

:-S/C

Kommentarer
Postat av: Fröken Singel

nåå, hur blev det? blev det nån dejt?! tycker ABSOLUT att du ska gå gumman! det är ju de gångerna man är som nervösast i förväg som det har potential att bli riktigt, riktigt bra ;) håller tummarna!

Postat av: C

Fröken Singel
Nu skäms jag.. Jag avstyrde helt.. Ooops.. Fast nu MÅSTE jag måla eftersom jag faktiskt avstyrt en RIKTIGT nice date.. :-S

2007-04-12 @ 20:29:51
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

jag börjar tycka att det är dags att du börjar investera i några samtal eller så, varför så orolig? vad är det värsta som kan hända om du skulle gå på date...? tänker bara på ditt bästa....!

2007-04-12 @ 21:49:02
Postat av: C

Nollåttan
I know! Vet inte varför egentligen. Men jag tror att jag är rädd för att jag kommer kasta mig in i något som jag tröttnar på efter 2 veckor och så blir det bara skumt.

Och ett annat problem är att vi är ett rätt stort gäng som umgås och det blir så mycket snack.. BLÄ, hatar skvaller. Iaf när det handlar om mig.. ;-)

Måste skärpa mig. Som du säger, vad är det värsta som kan hända... Det är ju inte direkt så att han är en främling heller... Oh well.. PUST, jag blir inte klok - på mig själv.. typ.. :-)

2007-04-12 @ 22:36:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

oavsett vad som händer och vem du träffar kommer ngn att småskvallra....och? (sorry att jag är tuff, men jag tycker att du ska ge honom ett försök om DU är lite intresserad, det är DITT liv det handlar om, inte vad andra säger...)

2007-04-13 @ 22:53:45
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback