EN Martini, tack!

Bild från Stockholms Matvarufabrik - COSY PLACE!!
bild01.jpg
Jorå, rehab går fin-fint!!! Skulle egentligen stanna hemma ikväll. Fast så frågade L om jag inte ville gå på "Stockholms Matvarufabrik" och äta middag. Sagt och gjort, in i bilen och från Ömalm till Vstan. Märkligt att Ömalm är nästan TOMT på bilar och i Vstan fanns det inte EN ENDA laglig parkering. Nåväl..

Det blev en LUGN kväll med mat ute (alltså inte utomhus...). Tänkte att en liten drink inte kunde skada så det blev EN Martini Bianco som apertif. Men det var allt! Och inga cigg heller... Åt en smarrig råbiff. Det är såååå gott med rått kött! Och rå fisk också för den delen - MUMS!

Måste tjata om vad jag sagt tidigare.. Sverige är som ett enda stort rehab vad gäller alkoholkonsumtion och rökning!! Plus att jag alltid tappar vikt för att allt är light etc. Och så ÄLSKAR jag "svenska" räkor och kan livnära mig ENBART på dem!!! Medelhavsräkor bleknar i jämförelse!!! Synd bara att Sverige ligger vid världens ände samt att det är rätt boring... Oh well..... Just nu passar det mig utmärkt... Fast jag måste nog ändå klaga på att det är f*cking FROSTGRADER utomhus.. BRRRRRR så kallt!!!!!

Nä, nu ska jag kolla på bilder på Nat. Larvigt va?? ;-) Hahhahhahha.. Men, jag bara måste. Det är som ett tvångsbeteende... varje gång jag slår på datorn så MÅSTE jag kolla in honom... Jag får skylla på att det är enda möjligheten. Hade han varit här eller jag varit där så hade jag ju sett honom varje dag. Men nu går inte det så jag får hålla till godo med foton tills på fredag!
Det är f*n TÖNT-varning på mig..

Najti-najt!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollattan

hm. tror mig ha varit där. ligger det inte på rörstrandsgatan?? jepp, tomt och nice på ömalm. ska köra hit föräldrarnas gamla bil och låta den stå här lite....gratis parkering, yeyy! och så kan man besöka ikea, hihi

2007-04-29 @ 00:52:10
Postat av: C

Nollåttan
Det ligger på Idungatan i hörnet Nortullsgatan. Kan definitivt rekommenderas. Smarrig, halvfransk mat!! Och mysigt ställe! :-)

Visst är det nice när Ömalm är tomt och man slipper LETA parkering. Jag parkerade precis utanför porten! Det är LYX! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback