Fransk kollektivtrafik... Tydligen min nya giv.... ??

Jepp! Sjuk och krasslig var jag tvungen att åka tåg och buss... NOT NICE!

Jag HATAR att inte ha MIN bil här. Jag förmodar att min bil saknar mig också nu när hon i princip är inlåst i ett garage på Ömalm... Snyft! Jag måste snart boka en flygbiljett till SV och när jag åker därifrån igen så är det DEFINITIVT med bil!!

image437
Busstationen i Cannes. Nice utsikt över hamnen och alla master. Alltid något!

När jag äntligen kom hem låg ett paket i brevlådan från bästis L i Sv. THE ATTIC skivan. Hon kunde inte hålla sig från att avslöja sin lilla överraskning så jag visste att den var på väg.  Lyssnar för fullt just nu!

image438

Ska fota MIU MIU skorna och EA toppen också!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad härligt det ser ut, längtar verkligen ner till Rivieran, och shoppingen i Cannes! =)

Postat av: C

Amanda
Hihi, jag tror att ni har bättre väder i Sv än vad vi har här.. Blåser för fullt idag och är runt 14 grader.. Brrrrr... Fast jag är verkligen benägen att hålla med dig om att shoppingen i Cannes är FAB! Det är farligt varje gång jag måste ner på stan.. ;-)/C

2007-04-02 @ 17:08:05
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

härligt lyxiga, närmast dekadenta skor! bra köp! fint linne med...och kul skivomslag!

2007-04-02 @ 21:03:00
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, äntligen har jag skivan!! :-)
Jag är så nöjd med skorna! Riktigt nice! Ska användas mycket!! + att man ALDRIG kan få för många par i garderoben... Shit sedan jag kom tillbaks ner har jag redan slagit till på 4 par skor.. på typ 4 veckor... not good.. men ändå!

2007-04-02 @ 23:36:46
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback