Gah... SÖMN!!!



Hahahhaha - en hel natt sömn.. Trodde jag, ja... Snorig och halsont.. Det gick med andra ord inte så bra att somna till att börja med.. Så hade jag dessutom gått och lagt mig i långärmat och mjukisbyxor (tänkte att det var bra för att kurera förkylning..) och så glömde jag stänga av elementet nere och eftersom varm luft stiger så sov jag fullt påklädd i något som inte är långt ifrån en bastu... aaagghhh! Orkade inte gå ner igen och stänga av elementet...

Så vid 5 så började fåglarna sjung. Typ varenda fågel i Frankrike satt utanför mina fönster och höll konsert....

Så, det var det. Typ ingen sömn.... ZZzzzzzz

Vaknade imorse och blödde näsblod dessutom. Jag har ju klarat mig ifrån det i några veckor nu, peppar, peppar men idag slapp jag inte undan....

SUCK! Skulle sätta på en tvätt och insåg att ALLT tvättmedel är SLUT! Det är katastrof. Jag som är tvättberoende och måste tvätta min dagliga maskin med kläder!! Bah, måste väl få lite frisk luft även om jag mår skit så jag får väl pallra mig till affären senare...

Jaha, om man ska ta tag i sitt liv dåra....
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hih får se om jag hittar fler där min darling inte är med :)

Postat av: C

Madeleine
Ok, men kanske på inköpen iaf!! ;-)

2007-04-03 @ 11:58:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

det där är verkligen det mest irriterande som finns. springer glatt till tvättstugan och så är pulvret slut. suck.

2007-04-03 @ 12:40:12
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback