Gamla goda tider.... (hur mycket pensionärsvarning är det på den meningen...;-)

ÅH. Vilken fab dinner! Och vilken överraskning. Martin var med också. Så med andra ord var det "de 4 musketörerna".... Vi hängde ihop JÄMT för några år sedan. Gjorde Kharma flera dagar i veckan, spelade golf etc. etc. Folk trodde nog att vi var 2 par (eftersom vi är 2 tjejer och 2 killar) men icke sa nicke - vi hade bara så otroligt skoj ihop! Och ikväll var det typ "reunion". Fast saker och ting är ju aningen annorlunda. L har snart 2 barn. Hon tycker nog att det är rätt tråkigt att höra om alla mina party story's.. Killarna är iaf "back to basics" - de är båda singlar igen. Och tycker att partande är kul! Skoja de ser fram emot sommaren!!! Hahahahhaha ;-)

image477
Observera att bilden inte har NÅGONTING med texten att göra...
But, Ed darling - I looove you!

Måste nog klaga lite på killar. Eller iaf one in particular (och det är INTE Ed).... Han har sagt att han ska komma och hälsa på mig i Stockholm nästa helg. Så han skulle boka biljett från London idag (alltså till nästa helg). Och HAR han skickat någon bekräftelse... NO. Visst, det är lång tid kvar tills nästa helg, men va sjutton - 300 små chattmeddelanden om dagen och e-mail med låtar och snuttiga små meningar och så now - nothing - sedan imorse iofs.. Shit va jag låter löjlig.... I know... Och egentligen... han kanske väntar på att jag ska ringa eftersom han inte kan ringa mig. GAH vad det stör mig också... att inte kunna bli nådd..

image478
Svensk - grå och trist.. hahahhah ;-) ROSA - FRANSK! Happy days! ;-)

Ingen mobiltelefon.. Varken fransk eller svensk mobil funkar.. Den svenska för att C's OHEDERLIGA maid (som nu fått sparken) uppenbarligen hittat min svenska telefon - ringt på den som f*n och sedan försökt trycka in fel pinkod 3 gånger... Så imorgon måste jag fixa pukkod... SUCK. Och min franska mobil.... Londongänget fick med sig min laddare när de stack så jag hade inget batteri kvar och kunde inte ladda den innan jag åkte så nu har jag köpt ny laddare.. Man är ju helt handfallen utan telefon... FAST - även om jag säger det så är det LITE skönt att inte kunna bli nådd... MEN den där engelsmannen hade jag GÄRNA fått ett samtal av.... Nä, nu måste jag sluta med mitt "kill-larv"..
Det är ju löjligt!!! :-) :-)

Imorgon ska jag ringa plastikkirurgen. Mina linjer MUST GET FLAT! Hur fasen har jag blivit så fåfäng??

Bla, bla, bla... Förresten, det blev bara 2 glas vin ikväll... HUR BRA ÄR INTE DET?? Det har börjat bra mao! ;-)

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

jag kan inte klara mig utan mobilen överhuvudtaget. inte för att det ringer hela tiden, men den är lika obligatorisk att ha med som linserna. vad ska du göra hos plastikkirurgen...?

Postat av: C

Nollåttan
Ja, det är märkligt att inte kunna bli nådd - eller ringa själv heller för den delen... Hos plastikkirurgen bara enklare "finputs".. Hahahhaha Några sprutor lite här och var hade jag tänkt mig.. Har funderat på det ett tag och alla vänner utom 1 tycker att jag är helt dum i huvudet. Men jag skiter i det... Why not?? Förebyggande syfte ;-)!

2007-04-27 @ 12:25:18
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback