Godis på väg hit!!

Redan medicinberoende..... De där "godis" tabletterna är rätt smarriga. Jag får verkligen ANSTRÄNGA mig för att inte tugga i mig hela förpackningen på en gång. De har dessutom gjort att jag är RIKTIGT sugen på godis. Skulle göra vad som helst för lite nappar, sura flaskor och lakrisal just nu!! Eller bara lite smarrig glass.

Och nu ringde Geten. Så godis ligger på beställning också (tyvärr inte ovanstående "svenska" godis men ändå)! Undra bara om de hinner förbi här. De ska på middag i Cannes med några av de andra killarna... Oh well..

Har just blivit informerad att det är PARTY i Monaco på fredag. Geten är ju här, Ed är för tillfället i London och kommer ner på fredag, Bobby åker skidor i alperna denna vecka och är också tillbaks på fredag! Så - BIG NIGHT på fredag med andra ord!! Jag MÅSTE vara frisk tills dess. Och så måste jag hitta något SMASHING att ha på mig! Vad sjutton det nu kan vara??? Skor har jag ju så det räcker iaf!! Eller förresten, jag tar tillbaks det där. Skor kan man aldrig ha för många par av!

Ska nog äta lite marmelad i brist på godis.
:-)/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback