Hahahha, galen Nat spelar trombon och sjunger opera... Hahahhaha :-)

Har just lagt på luren efter en halvtimmes långt  samtal med en.. hm.. champagnedrucken Nat! Han är så rolig att jag tror jag skrattar ihjäl mig. Han har just nu FULL FEST hemma hos sig. Han har köpt en rökmaskin och en diskoboll och hela vinhandarens champagnelager och 40 vänner dansar i hans trädgård.

Så ringer han till mig för att spela en serenad på trombon :-). Och som om inte det vore nog så avslutade han det hela med att sjunga opera... Hahhaha HE IS FAB!!! Can't wait to see him! Han fick mig att lova att ALDRIG någonsin yppa ett ord av vad han sagt till mig på telefon. Och han försäkrade mig flera gånger om att han druckit MASSOR av champagne - bara så jag vet om det vore så att han sa något ekivokt.. Hahahhhahaha.. Vilket han naturligtvis också gjorde... Hahahhhaha.

Nä, nu måste jag natta, om jag kan sluta skratta förstås.. :-)
C

Kommentarer
Postat av: nollattan

fan vilken rolig kille. och ni har en liten flört? go for it säger jag.

2007-04-29 @ 19:59:46
Postat av: C

Ja, han är helt spejsad.. SÅ ROLIG! Inga hämningar där inte!! Ska bli helt fantastiskt när han kommer hit på fredag! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback