Harkel, harkel....

Näsan rinner och halsen ska vi inte prata om. Och benet. Kan gå typ 300 meter sedan vill jag bara lägga mig ner och dö. Man kan lätt säga att jag borde reklameras.... Kanske ska prata med nollåttan - hon vet hur ARN funkar! ;-)



Tänkte att det kanske var allergi som jag drabbats av eftersom näsan och halsen inte är så glada, så i eftermiddags proppade jag i mig min allergimedicin... Jag kan meddela att det INTE är allergi jag har - attans. Det hade varit så bra annars. Några tabletter så hade det varit ur världen... Men nix.

Jag som har så mycket att göra - så sitter jag bara och snorar... trevligt.... Ikkk!! Men det finns en riktigt positivt aspekt på att vara sjuk - bara jag tänker på cigg så slutar min andningsreflex att fungera! THAT'S GOOD! Jag ser paketet härifrån, det ligger på soffan. INTE SUGEN! ALLS! INTE DET MINSTA! It's true!

Har druckit 18 koppar cappuccino och thé idag. Kan inte vara bra... nåja.. Måste gå och snyta - igen! Suck!
/C

Kommentarer
Postat av: angie

hehe vad duktig du har blivit på att uppdatera! tumme upp!

Postat av: C

Angie
Hahahhaha, jag ska ju eremita denna vecka.. DVS inga partyn, långluncher eller middagar...! Och så MÅSTE jag jobba. Har så mycket att göra att jag knappt vet vart jag ska börja!? Så jag uppdaterar istället... ;-) Hahahhaha. Får skylla på att jag är sjuk.. Jag som ALDRIG är sjuk. Helt stört.. Nåväl. :-)/C

2007-04-03 @ 21:58:08
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback